Beste buddy’s,
Op zaterdag 11 juli aanstaande is er geen gelegenheid om te duiken op MP. Hier wordt dat het jaarlijkse festival Ultrasonic gehouden.
Als alternatief dit jaar wijken we uit naar het Zilvermeer in Mol (BE). In het Zilvermeer is er een waar onderwater museum te bewonderen. Bekijk hier de link naar de website van het Zilvermeer: https://www.zilvermeer.be/nl/activiteiten/duiken

Via deze link naar de Duikersgids tref je meer informatie aan over het onderwatermuseum: https://www.duikersgids.nl/actueel/het-onderwatermuseum-in-zilvermeer-mol-blijft-zich-uitbreiden
Het duiken is gratis, echter bij aankomst moet je in het bezit zijn van een ticket voor het recreatiegebied (€9,-). Gejo zal tickets aanschaffen, de kosten hiervan worden later met je verrekend. Het is dus niet nodig dat je deze zelf aanschaft.
Op het terrein is er gelegenheid tot het vullen van de je duikfles (€5,-) dus kunnen we daar twee duiken maken. Tevens kan je tussen de duiken iets nuttigen, maar er is niet zoveel keuze dus neem eventueel ook eigen lunch mee.
Er zijn kleedkamers, dus bij slecht weer kunnen we binnen omkleden. Neem ook een hanger mee voor je duikspullen, deze kun je tussen de duiken door eventueel ophangen.
Om in de stemming te komen vind je onderstaand de duikkaart en bekijk hier de duikroutes van het onderwatermuseum duikroutes-onderwatermuseum

Locatie en routebeschrijving:
Zilvermeerlaan 2 in Mol.
Vanuit Antwerpen is het domein bereikbaar via de E34 (afrit Oud-Turnhout) of de E313 (afrit Geel-West). Vanuit Hasselt is het domein bereikbaar via de E313 (afrit Ham).
Lijkt het je leuk om mee te gaan, dan kan je je per mail aanmelden bij Dirk Exalto: dpexalto@kpnmail.nl, bij aanmelding neem ik je op in een aparte app groep. Via deze groep kunnen we aanvullende zaken afspreken. Denk aan carpoolen etc.
Dirk Exalto
—
Groeten van de Activiteitencommissie Duikteam Gejo
Heb je een tijdje niet gedoken? Doe de medische duikcheck op https://www.
Zeg het maar!